Banenafspraak

over goed werkgeverschap in de Coronatijd

Op vraag van ‘Op naar de 100.000 Banen” verfilmde we op een humoristische manier een belangrijk onderwerp: de omgang met de Banenafspraak. Hoe neem je mensen met ene afstand tot de arbeidsmarkt in dienst, hoe  geef je sturing aan deze groep werknemers en hoe zorg je ervoor dat ook deze groep mensen zich kan blijven ontwikkelen?  Wat vraagt dit van jou en wat verwacht je van je werknemers?

 

In de filmpjes volgen we, de inmiddels bekende manager, Jacqueline de Vries, van ONX Customer Care.  Jacqueline is een leidinggevende met een groot hart, een enorm enthousiasme en een tomeloze drive om te helpen en het goede te doen. Vanuit haar te nauwe kader slaat ze de plank nog weleens mis. Anders gezegd: omdat ze denkt te weten hoe het zit, vraagt ze het niet meer aan de ander. Eigenlijk is het personage Jacqueline een oproep om goed naar elkaar te luisteren. En het recept voor een hoop, grappige, ellende.

 

De filmpjes zijn gemaakt in samenwerking met Roel van der Eerden van Burning Fish (camera en montage) en Stichting Novalis, die hun locatie beschikbaar stelde.

Neem contact met ons op!

Jacqueline Werft

Jacqueline Coacht

Jacqueline Motiveert